Blog archive

ArticlesFAQEchipa Crestem Idei22%Pastila de crowdfunding

Crowdfunding la inaltime sau cum sa ducem juniorii sus, tot mai sus!

Written by Crestem Idei - Marți, 24 Iunie 2014

Juniorii la RICO 2014

Escalada pe stanca, cataratori amatori si profesionisti, juniori, pasiune, natura. Cam asta e pe scurt povestea celor de la Rimetea Climbing Open. 

Editia din 2014 se remarca insa prin dorinta organizatorilor de a promova escalada in randul tinerilor si de a aduce 10 juniori la competitie. 



Rezultat: campanie de crowdfunding incheiata cu succes pe crestemidei.ro si 3.060 RON directionati spre acoperirea cheltuielilor cu juniorii si contributie la fondul de premiere.

Marcel Fodorean ne impartaseste din ascensiunea acestei campanii pe crestemidei.ro.

Cum ați ajuns la crestemidei.ro, deci la crowdfunding ca metodă de finanțare ?

Stiam de campania derulata pentru Centrala de Escalada, si din diverse discutii cu unii prieteni.

Cum s-a creionat începutul acestui proiect, se poate descrie un mini-plan, în câțiva pași, al procesului de finanțare?

Locul 1, juniori - RICO 2014

● cât a durat campania                    

40 de zile

● cum s-a realizat clipul de prezentare  

...o complicatie... cu un harddisk adus din Aiud cu niste filmari de la editia precedenta, cu un prieten care lucreaza la TVR si care a facut montajul. Totul a fost facut cu ajutorul prietenilor si foarte repede, nu am avut mult timp la dispozitie.

● cum s-au împărțit rolurile în echipă

Pot sa zic ca am facut o echipa buna cu voi cei de la Crestem Idei:). In mare parte ne-am bazat pe prieteni si pe Facebook ca mod e promovare.

● cum s-au ales valorile contribuțiilor

In functie de ce aveam de oferit ca recompense, ne-am dorit sa dam posibilitatea tuturor sa participe si sa sustina acest proiect. In acelasi timp, am incercat ca cei care contribuie cu mai mult sa primeasca niste beneficii mai mari.

● care au fost motivele pentru care v-ați atins targetul

Eu cred ca entuziasmul si energia pe care am investit-o in poiect, scopul lui nevinovat si inocent. Nu pot sa zic ca a fost usor, dar am crezut de la inceput in proiect si m-am bazat pe prieteni si pe cei apropiati.

RICO 2014

Ce sfaturi practice le-ați oferi celor care doresc o astfel de finanțare?

Pot sa zic ca daca ai un proiect interesant, cineva va fi atras de el. Noi am gast cel putin un om care ar fi fost dispus sa acopere jumatate din proiect si asta pentru ca i-a placut ideea noastra. 

Ne readuci aminte de cateva din surprizele (recompensele) pregatite de echipa RICO 2014 pentru finanțarea de pe crestemidei.ro?

Un hamac, o iesire la catarat la Rimetea, o intrare la Centrala de Escalada, un tricou, o poza printata!:)

Ați mai apela la crowdfunding ca metodă de finanțare?

Posibil pe viitor, daca o sa mai gasesc in mine energia si entuziasmul necesar o sa mai fac un proiect, tot pentru juniori, tot pentru escalada. Mi-ar placea mult sa pot sa ii mai aduc la competitii... Stiu ca pentru ei a insemnat mult si asta imi da curaj pentru o data viitoare!


Facts&Figures

  • Scopul campaniei: achitarea costurilor de participare a 10 juniori la RICO 2014 (transport, cazare, masa, taxa concurs) si contributia la fondul de premiere al competitiei
  • Suma: 3.000 RON
  • Fonduri stranse: 3.060 RON
  • Număr susținători: 17 susținători
  • Durata campaniei: 40 de zile
  • Număr de persoane implicate în campanie: întreaga echipă RICO2014

http://crestemidei.ro/RimeteaClimbingOpen2014


Vrei si tu sa iti incepi propria campanie de crowdfunding? Scrie-ne la salut@crestemidei.ro!